Något på gång..?

Det var inte direkt igår. Jag tror att jag råkade ut för någon form av chock då jag och Maria skapade Comet Hawks. Det blev så galet mycket på en gång med klubbfix, sociala medier, jobb och what not. Men herregud vilken resa det varit. Nu när allt har börjat falla på plats så känner jag att jag saknar att blogga. Det har ni säkert hört hundra människor säga förut, och även mig. Men verkligen, jag saknar att ha någonstans att uttrycka mina åsikter och det känns som om bloggcommunityt är mycket mer lugnt och sansat än vad t.ex. instagram är. Personligen tycker jag att sso-communityt spårar lite mer för varje dag. Tänker jag däremot tillbaka på alla de gånger jag startat upp och hållit bloggen aktiv har jag kännt att det varit en mycket behagligare stämning bloggare emellan. Så jag ska nog ge det en till chans. Tanken är att jag ska börja jobba lite på en ny design nu, det blir inget stort och flashigt, men lite små ändringar och en ny headerbild. Jag vet inte riktigt när jag vågar säga att bloggen kommer igång igen, men det dröjer nog inte allt för länge. 
 
I will catch up with you soon! 
 
 
 
Kommentarer
♠ Maria Graypoulos ♠
2016-11-01 @ 12:10:04
URL: http://nouw.com/mariagraypoulos

Oh yeaaah! Nu kör vi Frajda!


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback