Oh the agony...

Denna återkommande pest! Varannan vecka plågas vi genom vad som nu känns som SSO's tråkigaste uppdrag genom tiderna (?) Jag pratar såklart om Ferdinands hästmarknad som varannan vecka slår läger någonstans på ön Jorvik och tvingar oss att slava för några ynka xp varje gång. Jag är sedan ganska länge beundrad med dem, och därför känns det lite extra kämpigt att tvinga sig igenom uppdragen varje gång. Jag har redan gått miste om en hel del xp under tiden jag inte kunde spela då jag var helt datorlös!! <- True painBland annat så missade jag hela uppdragsserien med Jorvikstallets öppethus, och jag hoppas verkligen att det blir ett återkommande evenemang. Att jag dessutom slutade göra uppdragen som dyker upp med hästmarknande när jag blivit beundrad (då jag som många andra missade att de gav xp) gjorde ju inte saken bättre. 45 xp upprepade gånger blir tillslut en hel del... Haha. 
 
Tycker du om uppdragen som kommer med Ferdinands Hästmarknad?
 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-03-09 @ 08:57:39
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Jag förstår inte varför de kommer tillbaka för de ökar bara xp klyftan mellan äldre och nya spelare :/ Samt så är man rätt trött på dem vid det här laget xD

Svar: Precis min tanke! Frågan är om det egentligen är meningen att de ska ge XP? Eller om det bara blivit så av misstag och nu "orkar" de inte fixa till det x)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback