Min "levlingsrunda"?

Då man väl pallar sig ut för att levla så har de flesta av oss troligtvis en typ av "runda" som vi springer för att göra så många lopp som möjligt utan att det ska ta för lång tid. Förr hade jag en slinga som jag sprang, och som jag tyckte funkade väldigt bra. Jag ändrade den lite då och då utefter vart jag hade hemstall och hur jag tyckte att det blev smidigast. Idag har jag mer olika "områden" som jag levlar för sig. 
 
Min levlingsrunda är indelad i fem grupper kan man säga. 
 
• Moorland - Fort pinta. 
 
• Steves - Väderkvarn - Kaninloppet - Dinodalen (luftballongen) - Marley - Observatoriet - Galoppbanan - Vingården - Trädgården - Ridhuset - Hela GÅD
 
• Firgrove - Mrs Morse - Valedalesjön - Valedale
 
• Goldspur - Jarlahamnen - Paddockön - Jorvikstallet
 
• Månskärebyn - New Hillcrest
 
När jag levlar brukar jag vanligtvis göra alla loppen, då jag annars känner mig "ofärdig". I den här ungefärliga ordningen brukar jag köra de olika områdena och jag brukar vara lat och ta transporten från grupp till grupp, haha! 
 
 
Kommentarer
♠ Alva Pandawood ♠
2016-03-20 @ 17:37:14
URL: http://pandawood.blogg.se

Hej! Skulle du vilja göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: Hej! Jag ska försöka fixa en plats för länkar på min blogg då jag inte vill ha dem i menyraden, så stay tuned så ska jag lägga in dig i det inlägget när det är färdigt :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback