Having a great time

Det har blivit mer sso för min del än någonsin nu på senaste tiden. Massor med timmar på skype, mys med Comet Hawks, fjäderhäng, levlande, äggletande, dansande, bus, nya vänner... Ja, vad ska man säga? Jag har roligare i sso nu än vad jag haft på otroligt länge och det känns så himla bra! Klubben går suveränt bra och vi har fått ihop ett jättehärligt gäng. Det känns som om jag har öppnat upp mer för folk i spelet, och det ger en helt annan spelkänsla som följer med även utanför spelet. Life on Jorvik is gooood.
 
 
Kommentarer
♠ Elvira Dragontree ♠
2016-04-01 @ 02:27:16
URL: http://evilus.blogg.se

Åh så härligt att höra att det går så bra med er fina klubb! Hur många medlemmar är ni nu? Kram och trevlig fortsättning om inte annat!

Svar: Vi är runt 25 stycken nu, och vi har hittat så himla fina medlemmar :) Tack så mycket! Kramis ♥
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-04-01 @ 12:53:29
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Känner igen mig i det du skriver. Jag trivs super bra i klubben och lusten för SSO bara växer då det är så roligt att hänga med allt trevligt folk i CH<3 Har även irel saknat hästlivet under en lång period då jag tagit paus från hästar och ridning pga en massa anledningar så därför trivs jag verkligen med klubbens inriktning. Är sjukt kul att få gå på ridlektiober igen ;D Du och Maria gör ett toppenjobb med klubben!<3 Är så glad att jag hittade till CH :D

Svar: Åh, det är så kul att höra! Tack vad gullig du är Cissi! Vi är glada att ha dig med oss! :D ♥
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback