Ett detaljerat Jorvik

Hur ofta stannar vi upp bara för att ta in hur vackert Star Stable faktiskt är? Det är mycket prat om "kommande" grejer, och vad folk vill ha nytt i spelet, men ser man inte vad vi redan har? Varenda milimeter av det man ser i spelet, är det någon som har suttit och skapat. Det är väldigt fascinerande. Vad vore spelet egentligen utan alla detaljer? Världen skulle se mycket tråkigare och mer livlös ut till att börja med. Sedan så skulle nog inte känslan bli detsamma. Så som det ser ut nu, med smådetaljer i alla vrår, gör att det genast känns mer "hemtrevligt" eller hur jag nu ska uttrycka mig. Det ger ett så fridfullt intryck när man skrittar runt och ser alla vackra växter, byggnader och vyer - Jorvik bjuder ju faktiskt på några av de vackraste utsikter jag sett! Så istället för att tänka "mer mer mer" hela tiden, kanske man skulle stanna upp och se vad vi redan har i spelet. Och framför allt börja uppskatta det mer.
Varenda milimeter av det man ser, har någon skapat åt oss.
 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-03-04 @ 12:37:22
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Vackert skrivet :D Håller helt med. Det är verkligen helt otroligt att allt i spelet har någon suttit och programmerat och målat osv. Riktigt häftigt :D

Svar: Eller hur, jag blir helt ställd ibland av att kika på detaljer i spelet x)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback