Det var allt på tiden

Den här veckan drar Comet Hawks igång med event på riktigt! Förra veckan hölls det ett möte och en uteritt ledd av Cecilia Gladefield som var väldigt uppskattad! Dock så fick en del event ställas in pga att servern var ostabil. Men idag är det dags att börja introducera våra tre huvudgrenar, dressyr, hoppning och terrängritt. Ska bli så himla kul att äntligen få delta på en lektion idag, då jag vanligtvis har satt mig själv bakom ratten. Jag vill också träna och lära mig något! ;) Tror att kvällens lektion med Maria Graypoulos kommer att bli toppenbra! Ser verkligen framemot det. 
 
Utöver det så har idétorkan satt sig i bruk och spökat i drygt en vecka nu. Jag har dock gått igenom och sorterat mina sso bilder och min frapsmapp och insett att jag har en hel del både roliga och intressanta bilder och ämnen att skriva om! Så håll ögonen öppna för med aktivitet! :) 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-03-16 @ 08:47:47
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Uteritten var mysig :D Dock så red jag fel över hedarna och krashade in i några staket samt så laggade chatten halva ritten så det vart lite smått kaos enmellanåt ;P haha
Nästa gång kanske man kan ta ut ponny skrutten <3 Eller rida barbacka ;D

Svar: Ja, uteritter brukar vara ett bra tillfälle att ta ut ponnyerna! :D De stackarna får ju inte komma ut så ofta nu för tiden ♥
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback