Vill-ha begär!

Åh, jag tog en tur till Jovik Citys Galleria igår för att spana in om de fått in något nytt och snyggt i sortimentet. Roligast är ju trots allt att shoppa till hästarna, och jag hittade massor med nya snygga sadlar och träns. Specielt nya westernsadlar fanns det gott om. Är himla sugen på att köpa allt jag hittade men har ju bestämt mig för att börja spara mer. Så har skrivit ner allt jag hittade på en liten "Vill-ha" lista och ska se om jag kan spara ihop JS till allt. Vill ju spara så mycket Sc som möjligt och bara låta det gå till hästar och eventuell stallhjälp. Så nu får jag stå emot begären och ge mig ut på Jorvik och slava för byborna. Kan ju vara en motivation till att levla lite också kanske? På tal om levlande och hästar så jobbar jag på att det ska komma upp ett inlägg med bild och kort info om mina hästar. Vill dock helst att snön ska försvinna innan jag börjar fotografera dem.
 
 
Kommentarer
♠ Tuva ♠
2016-01-09 @ 17:52:21
URL: http://skrivartuva.blogg.se

Känner likadant! Så mycket jag vill ha, men vissa saker känns onödiga och andra sparar jag till :P

Svar: Jo men visst! Sen tycker jag att jag ibland köper saker för SC bara för att jag är för lat för att samla JS x) Slut på det nu!
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback