Basically what happened...

Tänkte dela med mig av hur jag upplevde de nya huvuduppdragen! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ca 35 runstenar senare...
 
 
Nej men allvarligt talat. Tycker att huvuduppdragen var grymt välgjorda. Extra spännande är det att vi fått veta att Justin inte besitter några magiska krafter, kanske får vi snart återse honom på vår sida? Och vem sjutton är Darko? Märks att det är ett helt nytt Star Stable Online som håller på att utvecklas och kvalitén har nått skyhög förbättring. Samtidigt som jag uppskattar att vi slapp springa runt i flera månader med runstenarna, hade jag kanske önskat att det skulle ta liiite längre tid, iallafall med tanke på att det just nu inte lett till något nytt. Men jag tror inte att vi behöver vänta över ett år den här gången innan vi får se nya huvuduppdrag och en spännande fortsättning! 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback