Äntligen är det klart!!

Nu äntligen har jag fått upp information och bild om alla mina hästar! Inlägget hittar ni genom att klicka på bilden "Mina hästar" i sidomenyn eller genom att klicka er in via kategorin "Mina hästar" i kategorilistan. Hoppas verkligen att allt är i sin ordning nu. Jag själv är väldigt nöjd med hur jag valde att lägga upp sidan, så förhoppningsvis tycker ni om den också. 
 
Tryck på bilden för att komma till inlägget
 
Nu ska jag bara fortsätta bråka med kommentarssidan! Höhö. Har fastnat med att viss text inte syns oavsett vilken färg jag än ändrar till. Såfort det är löst så kommer kommentarerna att få sig det efterlängtade lyftet som jag tjatat om. Om någon av er är expert på HTML design så hojta till please! 
 
Psst! Nu är även kommentarssidan fixad! Weho! 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback