Jag försvann?

Hej på er! Haha. Bloggen fick ligga på is i några dagar då jag var på besök hos min familj. Jag har en bra bit att åka för att träffa dem, och även om jag hade datorn med mig så ville jag prioritera annat då jag var där. Men nu borde det rulla på med inlägg som vanligt, och ett nytt inlägg till bloggutmaningen dyker upp i eftermiddag!
 
Jag ska ÄNTLIGEN få sätta igång med alla hjärtans dag uppdragen som jag inte hunnit börja med, och så ser jag grymt mycket fram emot att få spela igenom de helt nya historieuppdragen i Epona. Men jag tror att jag väntar lite, tills dess att hypen lagt sig och man faktiskt får lite andrum medan man spelar. Men visst verkar uppdragen riktigt spännande?! 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-18 @ 12:39:06
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Hoppas du haft trevligt och välkommen tillbaka ;D

Svar: Tackar så mycket! :D
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback