Har ni lagt märke till garderoben??

Att man äntligen kan ändra vinkel efter att man klickat sig in? Förr så fick man ju en stelbild på karaktären medan man bläddrade runt bland plaggen, men nu kan man vrida kameran medans man kikar igenom sin klädsamling! Visst är det bra?? Det gör saker så himla mycket enklare och det är smidigare att välja ut en snygg outfit då man kan kika på hur den ser ut runt om direkt när man prövar utan att behöva gå ur garderoben varje gång. Eller är det bara jag som haft det problemet? Jag har längtat efter det här sååå länge, och vet inte ens när det ändrades? Om det varit såhär länge tycker jag att hypen har varit way to small då detta är ett enormt genombrott! höhö *lycklig* 
 
Vet inte vad som hände med färgerna och ljuset på den här bilden.. 
 
Kommentarer
♠ Tuva Skyfall ♠
2016-02-23 @ 16:14:46
URL: http://skrivartuva.blogg.se

Jodå, det har funnits ett tag nu... Haha <3

Svar: Haha men åh, jag har tydligen levt under en sten ♥
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback