Dag 9 - Mitt favoritställe

Det här inlägget kommer upp väldigt sent på kvällen, men det var för att jag ville ha bilder i rätt ljus (det där som alla avskyr men jag älskar!) Mitt favoritställe på Jorivik är nämnligen Silversongstigen och stränderna runt Silversongfloden. Särskilt kvällstid då det blir så fantastiskt vackert med solnedgången, ännu finare är det när ljuset är mer rosa än orange som det är nu. Speciellt stranden nere vid den gamla stugan är en favorit. Jag har alltid älskat att det är omringat av vacker skog och att det känns så avskiljt från allt och alla. Det känns som om det är en väldigt lugn plats, och de gånger jag är ute på tur och rider runt Jorvik så är det nästan alltid här man hittar mig. Jag har, innan emeralden, drivit en blogg som hette Silversong.blogg.se, och äger dessutom en klubb som heter Silversong Runners. Bloggen finns kvar, och klubben har jag ägt i mer än två år nu och jag kommer nog aldrig att släppa det namnet då det är en enorm del av min SSO historia. 
 
 
 
 
Kommentarer
♠ Tuva Skyfall ♠
2016-02-12 @ 18:33:25
URL: http://skrivartuva.blogg.se

Förstår inte heller varför alla hatar det ljuset, det är ju så himla mysigt!

Svar: Jaa, det ger verkligen sån där "sen sommarkväll" känsla!
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Cecilia Bogheim ♠
2016-02-14 @ 13:19:35
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Älskar också kvällsljuset, är super mysigt :3 Särskilt i valedale, är så himla fint där. Valedale och Firgrove området med byarna och skogsområderna är mina favoritplatser i spelet. Är så mysigt att bara rida dit och njuta av naturen ;P


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback