Dag 6 - Min drömhäst i spelet

Jag har redan mina drömhästar i spelet. Min starthäst Emerald och min Quarter Vilda. Men om jag ska tänka utseendemässigt så skulle jag älska om de införde en ny version av det Holländska Varmblodet (KWPN). En färg jag skulle vilja ha skulle vara en mörkt rödbrun/svartbrun med stora vita tecken - en bred bläs och höga vita strumpor. Jag längtar fortfarande efter dressyr i spelet, och det här skulle ju vara en utmärkt häst för detta? (a) Morganen har ju ett väldigt fint steg i spelet jämfört med andra raser vi har sett, men ännu saknas den där riktigt vackra, ståtliga hästen med steget som får dressyrtanterna på fall! 
 
Något sånt här fast med ännu högre strumpor.
Bilden är oblygt lånad från Google... Haha
(Bildlänk - http://www.midastouchstud.co.za/2013-foals.html)
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback