Dag 4 - Min historia med Star Stable

Min historia med Star stable är egentligen ganska simpel. Jag började som alla andra som en orangeklädd liten nybörjade i Moorland och därefter tog det fart. Jag har spelat aktivt i princip under hela tiden jag varit registrerad spelare och har sett spelet utvecklas från det att testryttarna for runt på Jorvik fram tills idag. Jag minns att jag sökte på Star stable på google då jag och min kusin spelat igenom Star Stable Legacy spelen, och såg då att det skulle komma en onlineversion. Jag skapade mitt konto och väntade sedan ivrigt på att det skulle öppnas upp. Jag har sett allt från början, hur områden fått mer detaljer, varit med om alla uppdrag och högtider någonsin i spelet, och varit med då alla nya funktioner släppts. Det har varit en otrolig resa!
 
Jag som spelare är lite "layed back" kan man säga. Jag har varit med i diverse klubbar men endast varit med i ett fåtal aktiva, varav en var min egen. Det klubb som alltid kommer att vara bland de mest betydelsefulla är såklart Platinum Feathers där jag för första gången genom mina år fick känna på riktig klubbgemenskap! Jag har inget emot att spela ensam egentligen, men uppskattar såklart den sociala biten. Framförallt dras jag till klubbar då det är en möjlighet för mig att hålla event för andra spelare. Jag älskar att hålla verklighetstrogna ridlektioner i olika grenar och försöker hålla mitt spelade så likt verkligheten som möjligt - såklart med mååånga undantag! ;) 
 
Även om SSO ibland känns uttjatat, tråkigt och i brist på nya och spännande saker, så tror jag att jag kommer att hänga i väldigt länge till då det blivit en så stor del av mitt liv. SSO är ett stort intresse för mig och jag älskar att hålla till i communityt och allt runtomkring spelet som är drivet av spelare. Jag är nog en Silverfield på båda sidorna av skärmen trots allt. 
 
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback