Dag 14 - Min favoritsysselsättning

Min favoritsysselsättning (hjälp vilket långt ord..) i spelet är definitivt att planera och hålla i event för andra medlemmar. I platinum feathers var jag ridlärare med inriktning på Terräng, vilket var väldigt nytt för mig. I andra klubbar har jag alltid varit ridlärare i Dressyr då det är vad jag har störst intresse för. Ibland höll jag i en hoppträning, men det var desto mer sällan. Det var en utmaning att ta mig ann terrängmomentet, men jag måste säga att det var helt fantastiskt kul! Jag älskar att försöka hålla spelet så verklighetstroget jag bara kan, i ett hästlivs perspektiv, då jag älskar att rida "ordentligt" i spelet. Har jag tråkigt så kan det hända att jag plöjer igenom ett dressyrprogram i ridhuset eller uppe vid Valedales paddock, men nu för tiden älskar jag också att planera kluriga banor som jag sedan kan visa andra spelare och ge "verklighetstrogna" tips och tricks för hur de ska ta sig igenom banan. Så jag blandar in en del teori i mina träningar. Oavsett vilken gren det handlar om så älskar jag verkligen att hålla i lektioner för andra i spelet och hoppas verkligen att jag kommer att få möjlighet att göra det igen. 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-19 @ 08:57:47
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Kan man kanske boka en privatlektion? ;P Eller slå ihop några stycken för en lektion. Skulle vara superkul :D Har inte varit på en lektion på evigheter ^^

Svar: Åh, det vore kul! :D
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback