Dag 13 - Den deluxe-utrustning jag tycker bäst om

Med hästlängder så vinner Moorlands deluxe-utrustning den tävlingen. Det är snyggt, diskreta färger, BRA stats och fungerar utmärkt som tävlingsutrustning. Jag äger alla delar utom filten då jag vet att jag aldrig skulle använda den. Den är ändå väldigt dyr och kostar över 100sc. Sadeln, tränset och lindorna tycker jag däremot är väldigt snygga och jag använder ofta sadeln och tränset till den stora vita filten tillsammans med vita benlindor då jag levlar eller tävlar championat. Ursäkta ljuskvalitén i bilden, jag var lite in a hurry när jag tog den och så var det sent på kvällen ;)
 
Vilken deluxe-utrustning tycker du bäst om? 
 
Kommentarer
♠ Courtney Candlenest ♠
2016-02-16 @ 15:57:13
URL: http://candlenest.blogg.se

Jag är inte en sådan person som springer runt och letar efter deluxe-set utan köper det som jag tycker är fint. Men om det är något set som har fastnat i mitt pixelhjärta så är det Moorlands, super fin utrustning med bra i rida. :)

Svar: Precis! Jag tycker inte riktigt att något av deluxe-seten är något att hurra över jämfört med annan utrustning. Men Moorlands är definitivt det finaste av de till hästen! :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback