Dag 11 - Min favoritoutfit

Jag har egentligen ingen favoritoutfit utan snarare en hög snarlika favoritplagg som jag växlar mellan. Jag har inte tagit med hästens utrustning i det här inlägget då jag lägger fokus på karaktären.
 
Här nedan har jag tagit bilder på hur min outfit brukar se ut vanligtvis. Det är mellan dessa tre tröjor jag brukar växla, och så har jag mina favorithandskar och min älskade keps. De svarta jeansen är något jag i princip aldrig byter ut. Kepsen byts ibland ut till den vita mössan med grå mönster eller en svart sportig ridhjälm vid tävling eller träning. Handskarna byts ibland ut mot likadana, fingertoppslösa, fast vita. 
 
Nedan har jag tagit bilder på hela outfiten. Där ser man vilken hjälm jag brukar använda, och också de vita handskarna. Vad gäller skor, använder jag i princip endast dessa två par. De svarta Tretorn inspirerade ridstövlarna och de helvita typ gymnastikskorna. 
Som ni ser har jag väldigt simpla outfitalternativ och jag ska erkänna att jag sällan vågar använda annat än vitt och svart. Ibland händer det att jag springer runt i grått och andra naturfärger, men sällan ser man mig i något färgsprakande ;) 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-14 @ 13:25:59
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Enkelt men snyggt :D Själv gillar jag färgglada kläder. Har sällan på mig sofistikerat svart/vitt utan flummar runt i färgsprakande kläder som andra kanske inte tycker är så snyggt/ bra matchat men äsh ;P Mitt lila hår passar bäst till färgglatt tycker jag ^^ Dock ibland skulle det vara kul att prova något mer stilrent men jag har ju ingen modekänsla xD haha


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback