Tiden går

Ja hörreni, kul at se att ni kikar in här även om aktiviteten har varit som den varit. Har varit en del stress utanför spelet då jag micklat med jobbrelaterade saker men också väldigt mycket jobb med klubben nu då vi har haft Mästerskapsveckor. Så den tid jag ägnat åt sso har helhjärtat landat på klubben. Så kan det vara :) 
 
Jag har hur som haver varit på upptäcktsfärd på Sydhoven, det nya området som vi utan ett releasedatum fick besöka i onsdags. Vet att vi alla blev positivt överaskade, då vi inte väntat oss att få se området så plötsligt. Tänkte skriva ihop ett ordentligt inlägg om området i helgen, med lite synpunkter och sådär, istället för att skriva något halvdant nu. 
 
Utöver det verkar det som om jag snart har två bloggdesigner att fixa med. Delvis min egen, men sen funderar min bästie Hanna Winterforest på att börja blogga igen då hon tagit upp spelandet. Vi bloggade länge tillsammans på vår blogg Silversong, och nu då jag etablerat mig här på Emeralden, vill hon ha något eget. Jag ska dessutom ändra om i min egen design, ljusa upp den lite och ändra lite i grunddesignen. Jag får lite infall ibland då jag vet hur jag vill ha det. 
 
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback