Hard work

Eller ja, hard work vet jag inte om det är. Men har den senaste veckan tagit tag i min levling och kämpat med några rykten. Jag har massor med hästar i stallet just nu som måste levlas, och då jag tycker om dem alla väldigt mycket är det faktiskt kul att levla för en gångs skull! Dessutom så har vi blivit duktiga på att levla tillsammans i klubben och det blir genast mycket lättare om man har sällskap! Har även levlat och hängt en del med gamla fjädrar och dragit med dem ut på rundor. Så det går framåt. Blev dessutom klart med New Hillcrest ryktet i förrgår, vilket kunde varit klart för längesedan precis som alla andra rykten, men är man lat så är man! Nu har jag bara Ricky och Månskärebyn kvar, om det inte är så att det kommer en ny ryktesfraktion med de nya uppdragen? Who knows, not me, har inte kollat på dem än. Men av spoilers att döma verkar de grymt bra! Så får se om jag gör dem i helgen eller nästa vecka. 
 
Trevlig helg alla glada! 
 
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback