Next one around

Håller just nu på och gör Lillen redo för dagens träning. Idag är det hans tur att bli level 15 och då har jag bara fyra hästar kvar som ska levlas. Lovecloud, Goldstone, Golddarling och Snowkiss. Hoppas att jag kan orka ligga i ordentligt nu så att det går fort. Har varit och kikat på en ny häst som snart ska få bli en del av familjen Silverfield. Men både jag, mina vänner i spelet och min sambo (?) håller stenhårt på att jag inte ska köpa någon ny innan alla andra är färdiga. Vilket är tufft när det dyker upp en häst som man verkligen tror skulle passa perfekt. Men nuvarande ägaren har lovat att hålla kvar henne tills jag har möjlighet att köpa. 
 
Tycker inte ni också att det är dags för Lillen att få ett häftigare smeknamn? Han har ju trots allt vuxit på sig massor den senaste tiden, och Lillen matchar inte direkt Lionking, som han heter i pappret ;) Får klura på det!
 
 
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback