Hoppstjärnan Jade

Som många vet har jag gett mig själv förbud att köpa nya hästar. Detta tills dess att jag levlat upp alla  hästar jag redan äger till level 15. Måste säga att det går framåt. En del hästar har fått komma hem från hästön för att tränas och andra har fått hitta nya hem då jag känt att det inte riktigt klickat. 
 
De senaste dagarna har jag levlat upp Filip, Sally, Atlas och Jade, och nu är det Lillen och Lucy som står på tur innan jag går på nästa grupp. Men tror jag utöver de jag nämnt har drygt 4 hästar till som ska levlas, som är allt mellan level 5-11, så det är inte många dagar kvar att levla nu innan det dyker upp helt nya ansikten i stallet.

Perfekt på det så är det ju just nu födelsedagsfirande i spelet där vi varje dag har chans att köra ett födelsedagslopp som ger 1500xp till hästen. Det bidrar ju i sig till att det går mycket fortare nu att levla. Har levlat alla loppen varje dag sedan i onsdags (inte igår, fredag) och det känns verkligen hur fort det går med de extra xpna. 
 
Tänkte att det passade bra att slänga med lite bilder på Jade, som kanske inte riktigt är en hoppstjärna, men som bjuder på många skratt när hon fastnar på bild! 
 
 
 
'Om jag kisar så går det nog bättre'
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback