Gillar spöken äpplen?

Nu har jag hittat alla spöken som finns att hitta. Det gick väldigt fort, men så har man ju hjälp av andra spelare som är duktiga och gör kartor som de delar med sig av. Tackar för det! 
 
Har däremot fortfarande inte gjort de nya uppdragen (!!!) som jag verkligen måste hinna med nu snart. Kanske får ta och göra det imorgon. Utöver det så plockar jag äpplen varje dag och tycker att det är roligt att man kan försöka i alla sju hinkarna varje dag, så att det inte vore olika hinkar, och endast en per dag. Jag verkar ju dessutom vara en av få som uppskattar att man får mat och annat till hästarna ;) Jag som skulle sluta med stallhjälp har faktiskt haft stallflickan i stallet nu i nästan två veckor. Men det var endast för att jag varit på äventyr och intek kunnat logga in på ett tag. Om två dagar är stallhjälpen slut och då återgår jag till att ännu en gång sköta stallsysslorna helt på egen hand! 
 
När alla mina hästar är i level 15, vilket inte borde dröja länge nu, så har jag planer på att skicka iväg några på semester medan andra ska få komma hem nu under vintern. Ska bli mysigt att luffsa runt med mina gamla trotjänare som jag inte sett på länge. 
 
 
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback