Long time no see

Vad har hänt sedan sist? Jo halloween är sedan länge passerat. Vi har fått öppna grindarna till Epona och utforska dess fantastiskt vackra områden. Jag har levlat hästar så det skrikit om det. Jag har köpt en ny häst. Julen har dragit igång på Jorvik och jag kunde inte vara mer taggad! Förhoppningsvis kanske det kommer upp en liten jullayout här på bloggen. Även om jag inte bloggar mycket så är det kul att meka med bild och färg. Spelglädjen är väl inte på topp just nu, men inte heller i botten. Ska försöka skriva mer om mina utforskarrundor i Epona, juluppdragen och allt annat roligt som händer i spelet, så får vi se vad som dyker upp. 
 
Nästa vecka släpps den efterlängtade Islandshästen i spelet. Jag har läst (på bla Esmeralda Silverforces blogg Monokerus.se) och även spekulerat själv i att Star Stable Online nog är det första spelet någonsin med islandshästar. Antagligen för att de är så unika i verkligheten. Ska bli spännande att se hur de rör sig i spelet, än så länge har vi bara fått se en teaser video. Sso teamet har även viskat om att det kommer att komma med ett helt nytt system för gångarter i och med islandshästarna. Så det ska bli extra spännande att hur det kommer att fungera. Låt oss inte heller glömma att om två veckor, alltså den 16 december kommer vi äntligen att kunna leda hästarna i spelet, en funktion som jag längtat efter i fyra års tid! Haha. Så det ser jag verkligen fram emot! 
 
 
Vår årliga vinteroutfit är på, och vi taggar vår fjärde jul på Jorvik, Emerald och jag.

 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback