Provrida hästar

Önskar inte ni också att det fanns en funktion där man kunde provrida hästar innan man köper dem? Jag brukar i princip alltid vela innan jag köper en häst, just för att jag inte vet hur pass jag skulle tycka att jag passade ihop med hästen då jag väl rider den. Det skulle kunna finnas en liten knapp bredvid "köp häst" som heter "provrid häst". Då skulle man kunna skickas till ridhuset, där man bara ser sig själv, och sedan under några minuter få provrida hästen för att se vad man tycker! Skulle inte det kunna vara något? Eller är det bara jag som önskar mig en sån funktion då jag alltid velar? ;)
 
Såhär provrider jag hästar i nuläget! Jag ställer mig i en häst, placerar ryttaren rätt,
och ser hur pass bra vi skulle se ut tillsammans! Haha... 
 
Kommentarer
♠ Maria Graypoulos ♠
2016-03-08 @ 11:46:19
URL: http://nouw.com/mariagraypoulos

Åh, jag hade älskat en provridnings-funktion! Är precis lika velig som dig när det gäller hästköp...

Svar: Vi får hålla tummarna för att det kommer något sådant i framtida uppdateringar! :)
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-03-08 @ 12:28:31
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

En provridnings funktion hade varit riktigt bra. Finns en massa hästar man är lite nyfiken på men inte vågat köpa än. Att få provrida hästen i ca fem minuter skulle göra stor skillnad när man velar ;P

Svar: Ja verkligen! Det hade gjort besluten så himla mycket enklare :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback