Lyser med min frånvaro

Men jag har iallafall en ursäkt. Efter massor av fundering och planering kan jag nu meddela att jag har öppnat upp min klubb. Comet Hawks tar nu emot medlemmar och jag kunde inte vara med taggad. Till min hjälp har jag Maria Graypoulos från min förra klubb Platinum Feathers och det känns som om det kommer att bli himla bra det här. 

Vill ni läsa mer om klubben får ni gärna kika in på vår hemsida - Comethawks.weebly.com
Där finns all information ni behöver för att ansöka till oss (just nu tar vi in medlemmar löpande!) och även annat smått och gott. Där står det om vår struktur och vår vision. 
 
Vi har redan fått väldigt bra respons och jag ser väldigt mycket fram emot den här utmaningen. Hoppas att det kan leda till något riktigt roligt! 
 
 
Kommentarer
♠ Nora Sleepyhurricane ♠
2016-03-03 @ 14:39:56
URL: http://sleepyhurricane.blogg.se

Asså vilken server är ni på?
På air star finns redan comet hawks.

Svar: Vi är på Air Star och det är jag som har namnet Comet Hawks :)
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Nora Sleepyhurricane ♠
2016-03-04 @ 19:11:26
URL: http://sleepyhurricane.blogg.se

Minna silverhill har nog upplöst....

Svar: Okej. Ja namnen kan bara användas av en person i taget, oavsett om man är på olika servrar eller inte. Så nu är det jag, och ingen annan som äger Comet Hawks och vi är på Air star servern :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback