Lördag

Det är äntligen helg. Även om jag inte har särskilt fullpackade scheman i veckorna, så är det alltid skönt med "helgkänsla". Idag tänkte jag passa på att mysa lite extra i spelet. Kanske levla lite, fånga lite regnbågar, umgås med klubben och det kanske till och med blir lite jobb med ryktena! Vem vet? 
 
Jag hade tänkt skriva ett inlägg om hästar jag har sålt. Men för att kunna göra det behöver jag ha hästmarknaden i spelet, så det får vänta en vecka till. Det råder ju väldigt blandade åsikter om att sälja hästar (precis som med allt annat) och jag tänkte dela med mig om mina tankar i ämnet. Förhoppningsvis redan på onsdag. 
 
Ni får ha en toppenskön lördag! 
 
 
Kommentarer

Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback