Läsa om andras hästar

De flesta bloggägare har sett till att det finns någon typ av information om deras hästar att läsa. Jag själv älskar att läsa vad andra skriver om sina hästar, då det kommer fram lite om vad man är för hästmänniska och vad man gillar för typ av hästar! Återkommande hos mina hästars personligheter är att de alla är lite busiga och pigga men samtidigt väldigt väldigt snälla. Jag gillar trygga och väldigt stabila hästar irl, och med tanke på hur mycket mina pixelhästar speglar mig, så vill jag tro att andras pixelhästar speglar dem. Vad tror ni om det? Föreställer ni er era hästar som den typ av hästar ni gillar utanför datorn, eller passar ni på att segla lite och ge hästarna personligheter som ni kanske inte skulle föredra vanligtvis? 
 
Min bruna Quarter Vilda är baserad på ett Quartersto som jag skötte om i fyra års tid. Jag red henne inte utan jobbade henne bara från marken. Jag hade henne som min egen under längre perioder under de fyra åren, och nu då jag flyttat far far away from home, så saknar jag henne så att hjärtat spricker ibland ♥ 
 
 
 
Kommentarer
♠ Tuva Skyfall ♠
2016-03-16 @ 16:26:26
URL: http://skrivartuva.blogg.se

Jag passar nog på att de dem lite andra personligheter än jag föredrar, tror jag... Svårt att veta hehe :P undermedvetet?

Svar: Haha så kan det vara! ;)
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Haley Eastlake ♠
2016-03-16 @ 17:56:22
URL: http://eastlakestable.blogg.se

Jag ger nog hästarna en personlighet eller backstory som jag skulle kunna tänkas ha på en häst i irl. Gärna pigga med en räv bakom örat men som aldrig skulle göra något dumt eller ha som avsikt att skada någon, såna hästar gillar jag.

♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-03-17 @ 12:32:35
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

För mig blir det lite både och har både lugna och pigga/busiga hästar ;P Men främst gillar jag coola, lugna hästar som tar det mesta med ro ;D


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback