Fikapaus

Vad tycker ni? Har inte jorviks caféer blivit rätt så åtsidosatta den senaste tiden? Ännu en funktion som alla älskade och tyckte var så himla mysig, som nu i princip bara samlar damm. Eller har jag helt fel? Jag kan inte säga att jag ofta ser folk som sitter vid de små, fint dukade borden. Däremot så kan jag tycka att det är en väldigt mysig samlingsplats för event, så det är definitivt inget som är onödigt. Att sitta på ett café under ett event, det kan handla om en frågesport eller vad som helst, ger en mycket mysigare känsla än att stänga in sig i klubbhuset hela tiden. Personligen så sitter jag sällan på ett café om jag inte har någon att sätta mig där med, men det är alltid trevligt om man är några stycken. Jag brukar glömma bort att caféerna ("caféerna" är tydligen inget ord, men what evs...) faktiskt är en "thing" och bara rida förbi utan närmare eftertanke. Man kanske skulle dra med sig folk oftare istället för att bilda en klump/ring med hästarna då man ändå bara står och pratar. Skönare för både ryttare och häst skulle jag tro! ;)
 
Brukar du ta fikapauser i spelet? 
 
 
Kommentarer
♠ Elvira Dragontree ♠
2016-03-05 @ 14:22:44
URL: http://evilus.blogg.se

Hej kära du! Jag tänkte slänga ut frågan direkt - vad heter din bloggdesign? Den är riktigt stilig, och jag har lunkat runt efter den riktigt länge.

Ha det fint, kram på dig! :)

Svar: Den heter inget speciellt. Jag har använt den sedan 2011 och har ändrat så himla mycket i den att inget är orginal längre :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback