Tråkigt nog klubblös

Tidigare idag så bestämde jag mig för att lämna Platinum Feathers. Klubben, som jag berättat förut, är i princip helt oaktiv förutom att det är medlemmar kvar som loggar in och pratar lite och på sin höjd umgås lite ibland. Jag har inte lämnat PF helt bakom mig utan har hela klubben kvar i en gruppchatt där jag har daglig kontakt med alla, men jag känner att det är allt PF har att ge mig nu. I spelet vet jag fortfarande inte alls hur jag vill göra, om jag ska starta min egen klubb eller om jag ska söka mig till en annan. No idea. Men jag har skapat mig ett klubbnamn, Silver Rush, för att slippa klubbinbjudningar från diverse. Just nu känns det jättekonstigt, men samtidigt måste jag ta steget om jag någonsin ska komma vidare i min jakt efter en ny klubbgemenskap på SSO. Så att lämna PF had to be done
 
 
Kommentarer
♠ Tuva Skyfall ♠
2016-02-05 @ 17:57:21
URL: http://skrivartuva.blogg.se

Sådana beslut är alltid tuffa (tyvärr..!), men det kommer säkert bli jättebra! I o m att du verkar gilla klubbar kanske du kan locka med dig lite gamla medlemmar och starta en helt egen klubb? :P

Svar: Jadu, jag har inte en blekaste aning om hur jag ska göra. Så springer "klubblös", me, myself and I tills vidare x) Haha
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-07 @ 19:57:04
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Känner igen mig. Jag var förut med i klubben Pink Bullets under en lång period och var väldigt hängiven till den klubben. Så när PB blev oaktiv och många lämnade så brast mitt hjärta. Jag lämnade klubben för att den förändrades så mycket. Sedan efter det så provade jag på en massa olika klubbar men passade inte in i någon utav dem, jag var inte redo då jag fortfarande sörjde PB. Väldigt svårt att släppa en klubb men älskat så mycket så känner igen mig i det du skriver. Just nu är jag med i en trevlig klubb som jag trivs i ^^ Hoppas att det löser sig för dig :)<3


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback