Ny, fräsch och vårig design!

Sådär! Nu är den nya designen på plats. Det är nog den snabbaste designändring jag någonsin gjort - det tog kanske 1.5 timmes jobb allt som allt, vilket är rekord med hästlängder.. Haha. Jag är nöjd, ville ha en grön, men inte allt för somrig design som funkar bra att ha nu när våren kommer. Det enda som är kvar att fixas är att färgerna ska ändras på kommentarssidan. Men efter allt krångel jag hade där sist måste jag sätta mig ner och kika lite extra på hur det är jag gör när jag ändrar saker där, så att det inte blir kaos som sist - och så att jag slipper framtida kaos ;) 
 
Kommentarer
♠ Cynthia Winterborn ♠
2016-02-23 @ 18:20:12
URL: http://winterborn.blogg.se/

Hej på dig! =D Vilken fin blogg du har! Jag hoppas, att det går bra, att jag tog dig på min länklista. Ha en bra fortsättning! /Cyndi

Svar: Hej! Tack så mycket :D Jag kikade in hos dig förut idag och tycker att du har en väldigt intressant blogg, gillade inlägget med spelets olika hästraser och håller helt med dig om att det borde läggas mer fokus på starthästarna. Eller retrohästarna som du kallar dem! ;) Jag lägger till dig i mina länkar också så fort jag hinner :D
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Tuva Skyfall ♠
2016-02-24 @ 17:14:03
URL: http://skrivartuva.blogg.se

Blev riktigt snyggt tycker jag, stilrent och fräscht!

Svar: Tack så jättemycket! :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback