Dag 20 - Jag och SSO

Nu har vi tagit oss hela vägen till den sista dagen på den här bloggutmaningen. Det har varit riktigt kul att beröra vissa ämnen och jag tycker att det är ett jättebra sätt att introducera sig själv på sin blogg då det blir som en väldigt bred presentation. Som avslut, ska jag nu diskutera lite gällande mig och SSO, och lite vad jag tror kommer att hända framöver, kortsiktigt och långsiktigt. För det första så känns det värt att nämna att jag är inne på mitt femte SSO-år, och jag har på det även spelat både Star Stable Legacy spelen och Årstidsryttarna, så Jorvik har hängt med mig enda sedan jag var ganska liten. Kortsiktigt så vet jag att jag kommer att fortsätta spela, och förhoppningsvis ett tag till fortsätta att älska att skriva om spelet och mina åsikter runt om dess nu för tiden otroligt stora community. Jag hoppas att jag snart hittar en klubb som känns rätt för mig, och genom det då få tillbaka den gemensamma spelglädjen man delar med sina klubbmedlemmar. Jag kommer att fortsätta att umgås med alla fina vänner jag träffat på under åren och vill självklart att jag ska kunna lära känna många fler. Långsiktigt så vet jag inte vad som kommer att hända. Självklart så kommer livet att komma ivägen ibland, det gör det redan nu och det gör det för alla då och då. Men jag tror att Star Stable har hängt med för länge för att jag bara ska kunna släppa det helt en dag och gå vidare. Ännu svårare har jag att tro att jag kommer att tröttna på spelet i sin helhet, kanske på att det blir lite lite att göra ibland. Men på samma gång så har jag en känsla av att iallafall de närmsta åren kommer att bjuda på mycket runt om spelet och det ska bli fantastiskt kul att följa utvecklingen av både innehållet och communityt. 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-29 @ 08:01:52
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Det har varit roligt att läsa bloggutmaningen :) Hålller med i det du säger att det blir som en slags presentation till bloggen vilket är intressant ^^

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback