Dag 19 - Ett uppdrag jag hoppas på

Utöver fler uppdrag som hör till huvudstoryn så hoppas jag på mer hästrelaterade uppdrag. Jag missade när det var öppethus i Jorvik stallet förra året, och skulle älska om det kunde komma igen, eller om det kunde komma liknande uppdrag. Jag gillade även de nya uppdragen med Ricky där man fick fokusera lite på hur det går till med hästskötsel och sådär. Jag vill alltså ha fler uppdrag där det handlar om ridning i olika former och kanske även om hästen generellt, lite teori? Jag skulle också uppskatta om det kom uppdragsserier ungefär som de i årstidsryttarna, där det handlar om träning. På så sätt kan det införas nya banor, där det står en questgiver som berättar att man ska klara banan på olika svårighetsnivåer. Kanske kunde det då handla om att man på samma sätt som i Årstidsryttarna kunde samla på sig ett brons, silver och guld beroende på hur bra man klarade av en bana (felfritt inom tidsgräns.) Så mer tränings- och hästrelaterade uppdrag skulle jag vilja ha, det är trots allt inte bara ett äventyrsspel utan också ett äventyrsspel på hästryggen! Kanske vore det bra om alla Jorviks ryttare lärde sig lite mer om sina fyrfotade vänner.
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-29 @ 07:51:17
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Håller med, mer häst behövs i detta hästspel ;P Att samla fler medaljer skulle vara kul. Särskilt om de kommer som en rosett man kan ha på hästen som tex alla medaljer man fick från fisket ;)

Svar: Precis min tanke! :D
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback