Bloggutmaning!

Senare idag tänkte jag ta mig an och börja med Esmeralda Silverforces (monokerus.se) 20 dagars bloggutmaning. Första delen kommer alltså att komma ut idag, och sedan kommer det (förhoppningsvis) att komma ut en del per dag i tjugo dagar. Jag ser fram emot det här och hoppas kunna slänga ihop intressanta inlägg till varje dag. Det kommer självklart att dyka upp andra inlägg på sidan om utmaningen som vanligt, men tyckte att det här kunde vara en rolig grej att göra då det tar upp så mycket om mig och mitt spelande på SSO.
 
 
Har du en blogg? Varför inte haka på utmaningen? Kopiera bilden och sätt igång du också!

Kommentarer
♠ Ellie Sweetlord ♠
2016-02-05 @ 19:08:46
URL: http://elliesweetlord.blogg.se

Jag är med och kör! :)

Svar: Vad kul! Har läst ditt första inlägg och ska bli roligt att följa! :)
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback