Miscreants

Det finns många obesvarade frågor kring saker på ön Jorvik. Platser som vi inte fått besöka, familjehistorier vi inte fått veta slutet på och vad det egentligen är för mysterier och varelser som gömmer sig på ön. Men en sak som jag varit nyfiken på väldigt länge, är metalbandet Miscreants vars posters sitter lite här och där på ön. Jag har googlat och sökt massor men inte hittat någon förklaring på vilka dem är. Har jag missat något? Däremot så tycker jag att det vore läge att vi fick se dem i spelet snart! Vi har fått se uppträdanden med Raptor? Varför då inte ett Metalband? Sso måste ju förstå att de får lov att tillfredsställa alla våra musiksmaker ;) Jag är grymt nyfiken på vilka som gömmer sig bakom de brinnande gitarrerna och dödskallen! 
 
 
 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-04-02 @ 17:37:05
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Jag fantiserar att det är ödesryttarens Lisas band ;D Enda jag kan gissa på xD Hoppas verkligen att vi får höra bandet spela någon gång så att mysteriet blir löst ;P
(PS. Skickade nyss in ett förslag på event som du kanske skulle vilja hålla i? ;P)

Svar: Ja, jag försökte googla fram om det var hennes, men hittade inga säkra källor x) Eller hur! Stig undan Raptor! Hihi. Ja jag såg det! Toppenbra idé! :D Jag har brevat tillbaka till dig om ifall du har lust att hålla i något event veckan som kommer, men det gör du som du vill :) Kramis
♠ Frida Silverfield ♠

♠ Elvira Dragontree ♠
2016-04-04 @ 00:55:45
URL: http://evilus.blogg.se

Spännande spekulationer, jag har funderat på detta också, väldigt märkligt ändå att SSO inte nämnt någonting om bandet, eller så har jag som du säger, missat någonting. Vore riktigt spännande om vi fick lite mer information om detta band, nu är det nog med Raptor, ut med metalbandet! :) Jag är väldigt förtjust i denna genre, så det vore otroligt skojigt om de kunde uppträda någon gång!

Som i kommentaren nedan kanske det kan vara så att det möjligtvis är Lisas band? Mycket spännande tankar du har kring detta, vi får se om det blir någonting av Miscreants... Kram, ta hand om dig!

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att vi får lite mer information nu snart! Är dags att lösa massor av mindre mysterier på Jorvik tycker jag, och inte bara lägga fokus på de större! Kramis ♥
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback