Ett inlägg för länkar

God dagens! 
Istället för att få en tillslut evighetslång menyrad, så hade jag tänkt göra ett inlägg där jag samlar alla sso-relaterade bloggar som jag följer och tycker är aktiva. På så sätt kan man enkelt klicka sig in på inlägget och få en uppdaterad lista, och kanske hitta någon ny att följa? Delvis gör jag det här för att jag tycker att min bloggdesign genast ser väldigt plottrig ut när det blir för långa listor i menyn, men också för att jag själv brukar finna det lättast att hitta nya intressanta bloggar, då de finns listade i ett inlägg.
 
Så, om ni nu känner att ni vill finnas med på listan, lägg en liten kommentar här under. Jag kommer att länka alla bloggar som jag läser, och även om ni har några tips på bra bloggar som jag kanske inte känner till. Jag stöttar idén om att väcka upp bloggcommunityt till liv igen, och vill såklart bidra på det sätt jag kan!
 
Vill också passa på och tacka er som har lagt till mig i era länklistor. Det är jättekul att se att fler och fler börjar bli aktiva på bloggar runt om communityt! :) 
 
 
Kommentarer
♠ Frida Kittenforce ♠
2016-03-05 @ 15:22:19
URL: http://kittenforce.blogg.se

Länkar gärna min blogg :D Kittenforce.blogg.se

Svar: Självfallet :D
♠ Frida Silverfield ♠


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback