Dag 1 - Om mig

Jag har faktiskt aldrig presenterat mig som mig här på bloggen, utan bara som Frida Silverfield. Jag heter Frida även IRL och är 21 år gammal. Jag har spelat SSO sedan någon gång hösten/vintern 2011 och har i princip varit aktiv enda sedan jag började med ett lite längre uppehåll i början. Jag är en väldigt lugn person, och andra skulle nog beskriva mig som förståndig, trygg och tossig. Jag har alltid åsikter om saker och ting, och älskar att diskutera, även om jag ofta håller mina åsikter för mig själv. Jag bor i skåne med min sambo och vår katt Ralf som förgyller mina dagar. På fritiden så umgås jag inte bara med mina pixelhästar utan även med min riktiga sköthäst som jag har ungefär 3-4 dagar i veckan. Som hästmänniska tror jag på en så snäll och lätt hästhållning som möjligt och tränar min sköthäst väldigt mycket på marken för hand, och rider desto mindre nu för tiden.  Jag älskar att ta långa promenader med hästen i släptåg! När jag väl rider så är jag en riktig dressyrtant...
 
 
Utöver hästarna så har jag i många många år varit intresserad av datorer och spel. Jag spelar en del olika typer av spel, så sso är inte det enda jag gör på datorn. Jag gillar också att meka med design och koder - vilket då passar utmärkt för bloggandet. Då jag också gillar att läsa och skriva så kändes en SSO blogg som en bra idé då jag inte har något intressant att skriva omkring mitt riktiga liv ;) Jag drev dessutom en blogg - Silversong.blogg.se - tillsammans med Hanna Winterforest en gång i tiden. Hon spelar tyvärr inte längre och ofta saknar jag våra äventyr i spelet. 
 
Det finns såklart hur mycket som helst att berätta om allt jag tycker om att göra med min lediga tid och mer ingående om vem jag är, men jag tycker att det här är mer än tillräckligt i hur mycket jag tänker lämna ut mitt riktiga jag här. Haha. Undrar ni något mer så är det självklart bara att fråga! :) 
 
 
Kommentarer
♠ Cecilia Gladefield ♠
2016-02-03 @ 20:38:34
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se

Riktigt kul att du har börjat med den här bloggutmaningen :D Kommer att bli intressant att följa och läsa!


Lämna din kommentar här

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback